18 de juny 2008

Aquest és el meu blog i aqui qui mossega sòc jo!!!

Doncs si, i ara arribo i em trobo un altre furet a casa, es més gran que jo, i mes vell (je je je)
És molt tranquil, i jo com soc un nervi no paro de mossegar-lo, pero ell és tant bo que no s'hi torna, i es limita a queixar-se de les meves mossegades de tant en tant.

I es per això que de moment dormim en casetes diferents.
A mi m'agradaria tenir-lo amb mi, pero la nena diu que no pot ser, de moment, per que ell està fluixet i jo soc massa pesat!
Vah!! i que sabrà ella!!!

Es veu que aquest matí m'he portat malament, no se per que... i he acabat tancat en una habitació i el Golfo a la sala amb la nena!

Lo que passa es que el Golfo es un pilota i no para de fer besitos. Jo no, jo soc un "tio duro" i aquestes cursilades no les penso fer, encara que m'hagi de passar tot el matí solet a la habitació!
Així que aquest es el meu blog i aqui mossego jo!!