24 de juny 2008

El Golfo te una nova familia

Avui, tansols una setmana després de la seva arribada, el Golfo se n'ha anat.
Això és una bona noticia, pero no per mi (Ginjol) ja que m'he quedat solet.
Us ho explicaré tot:
una parella molt simpàtica de Figueres volien adoptar una fura, es van possar en contacte
amb soshurones i es van interessar per el Golfo.
Doncs avui havien vingut a coneixe'l i així ha estat, els ha agradat molt, però després de coneixe'm
a mi, han decidit que se'l quedaven! No se per que haurà estat això...
La cosa és que a la nena li ha semblat bona idea i jo m'he tornat a quedar sol com un mussol.
Bé, no sol del tot, per que els tinc a ells, a la lluna i a les closques, però jo al Golfo li havia agafat com una mena de "cariñu" que no podia parar de mossegar-lo en tot el dia.
Ara em tornen a posar el meu osset, he hagut de recuperar els ratolins de sota el sofà i tornar a trencar tot el que puc per que algú em persegueixi per la casa.
Adeu Golfo, tots et trobarem molt a faltar i esperem que siguis molt feliç a la teva nova llar!