11 de maig 2008

HOLA SOC EN GINJOL

Hola soc en Ginjol, soc un marrec de dos messos d'edad i visc a casa meva desde ahir.
Abans també vivia a casa meva però aquella era una altra casa diferent.
Alli vivia amb els meus germans on em passaba el dia mossegant-los,
però ara tinc uns altres germans, que son una mica diferents: un d'ells és mes gran,
uns 50 kilos més gran que jo, és blanc i pelut, també te dents com jo, pero no les fa servir...
i no se per que serà, però es deixa mossegar molt i això mola!!

Al jardí també hi ha unes coses dures que caminen, son com una mena de pedres pero es mouen... son complicades de mossegar i no m'agraden gaire, son massa dures...
però el que més m'agrada son els peus dels meus nous amos, de vegades porten closques als peus i aleshores em veig obligat a mossegar-los els turmells, encara que si no tinc cap altre alternativa els mossego allà on puc.
A ells els deu agradar molt per que sempre criden ben fort i m'agafen i em diuen coses boniques...
Aqui sembla un bon lloc per viure i em penso que m'hi quedaré una bona temporada...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Guau guau, aquest ginjol no m'agrada, ahir em va mossegar i em va fer dos forats al morro!!
guau guau!!