30 de maig 2008

GINJOL ON THE BEACH

Avui he anat a la platja, bueno, de fet no ha estat del tot una desició meva... Resulta que la nena havia quedat amb una amiga seva per anar-hi, i han decidit que jo aniria amb elles.

En un moment m'he trobat ficat en una bossa de platja amb tot de coses, i quan he volgut treure el cap, ja erem dins el cotxe amb destinació desconeguda.

A la poca estona estavem en un paradis de sorra fina (la millor sorra per escarbar del mon i de la resta de l'univers) i el plat d'aigua més gran que mai havia vist mai.

Fins aqui tot bé, el problema ha sorgit quan la nena, i no se per quin motiu ha volgut ficar-se amb mi dins el got d'aigua gegant! l'aigua era freda i salada!!!

Avui he aprés moltes coses:
1ª La platja mola, hi ha tot de persones per a mossegar, a mi, per mossegar, m'agraden més les persones que tenen molta carn i en aquesta platja me'n he trobat molts. 2º He aprés que l'aigua del plat, (o mar com l'anomenen) no es pot beure per que dona molta set
i 3er que la propera vegada que hi anem no m'oblidaré de portar la meva propia bossa amb el meu ratolí per jugar mentre elles es banyen, el meu menjar, per que les patates fregides i els sanwichs vegetals no m'agraden gens i un banyador, per que era l'unic en tota la platja que no en duia i m'he sentit una mica diferent.